Klantenservice

Je hebt een vraag? waar kan je hiermee terecht?

Voor algemene vragen betreffende verzending, betaalmethoden en shopgebruik kan u terecht bij onze veelgestelde vragen onderaan deze pagina.

Vind u hier geen antwoord op uw vraag?

Contacteer ons dan via één van onze sociale media kanalen.

Vind ons op

Veelgestelde vragen

Contact

Hoe kom ik in contact met Doopiecash?

U kan ons contacteren via één van onze social media kanalen of via webshop@doopie.nl.

Bestellingen

Wat is de levertijd?

Alle Doopiecash bestellingen worden uiterlijk binnen 10 werkdagen geleverd.
Uiteraard doen wij ons best om je bestelling dezelfde dag (*) al te verwerken en er voor te zorgen dat de meeste bestellingen zo spoedig mogelijk geleverd worden.

* Indien besteld op een werkdag voor 15:00 uur

Ik wil graag mijn product ruilen?

Een Doopiecash Product ruilen is natuurlijk mogelijk.
Gebruik hiervoor het retour formulier.

Let op! Retourzendingen zijn voor kosten van de klant.

Ik wil graag een product retourneren? (geld terug)

Een Doopiecash product retourneren is natuurlijk mogelijk.
Gebruik hiervoor het retour formulier.

Let op! Retourzendingen zijn voor kosten van de klant.

Kan ik mijn pakket afhalen bij een PostNL punt?

Het is ook mogelijk om je bestelling te laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt. In het bestelproces kun je het dichtstbijzijnde afhaalpunt vinden door je postcode in te voeren. Vergeet niet om bij het afhalen een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.
Je hebt 14 dagen om het pakketje af te halen, daarna wordt deze terug gestuurd naar ons.

Kan ik mijn bestellingen ook afhalen bij jullie?

Dit is helaas niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je kan je bestelling gedurende het bestelproces te allen tijde wijzigen. Dit doe je eenvoudig in het totaaloverzicht van je winkelwagentje. Hier kun je aantallen wijzigen en/of items verwijderen. Zodra je bestelling succesvol is afgerond en je een bevestiging van ons hebt ontvangen, is de bestelling definitief en kun je deze niet meer wijzigen.

Betalingen

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten zijn:

€6.50,- binnen Nederland
€9.80,- België
Ander adres in het buitenland? Stuur even een mail naar onze klantenservice.

Welke Betaalmethodes kan ik gebruiken?

Het is mogelijk om te betalen met:
• Ideal
• paypal
• Bancontact
• Overboeking

Ik heb geen bevestigings-e-mail ontvangen!

Helaas kunnen wij niet voorkomen dat onze mails soms in de spambox belanden. Kijk daarom altijd eerst even of de mail die je mist daarin zit.

Zo niet, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via Webshop@doopie.nl

Bezorging

Ik heb geen track & trace link gekregen?

Helaas kunnen wij niet voorkomen dat onze mails soms in de spambox belanden. Kijk daarom altijd eerst even of de mail die je mist daarin zit.

Zo niet, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via Webshop@doopie.nl

Wat als ik niet thuis ben om mijn bestelling aan te nemen?

Ben je de eerste keer niet in de gelegenheid om je pakket aan te nemen? Dan komt de postbode het de volgende dag nogmaals proberen. Ben je wederom niet in de gelegenheid om je pakket aan te nemen? Dan brengt de postbode je pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt. Hier kan je de volgende dag jouw pakket ophalen. Je pakket blijft voor maximaal 2 weken op deze locatie liggen.

Let op: voor het ophalen van je pakket op een PostNL afhaalpunt dien je een geldig legitimatiebewijs te laten zien.

Winkelmand